Bestellen en betalen

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

Voor Nederland: iDEAL, Paypal (creditcard) en Klarna (achteraf betalen)

Voor Belgie:  Bancontact, Sofort Banking en Paypal

De rest van de wereld: Paypal

Kan ik zonder klantaccount bij jullie afrekenen, dus gewoon als “gast”?

Ja, je kan zonder klantaccount bij ons afrekenen.  Zonder klantaccount rekenen wij voor elke bestelling onder de 25 euro verzendkosten. Heb je een klantaccount , dan betaal je nooit verzendkosten en spaar je automatisch voor leuke kortingen en/of cadeau’s.

Kan ik telefonisch bestellen?

Ja, je kan telefonisch bestellen. Bel  met 06-83694786 of whatsapp ons op dit nummer.
Voor het juist afronden van je bestelling hebben wij nodig:

Wat wil je bestellen? (productnaam en hoeveelheid),
je naam,
adres,
postcode en woonplaats.
Je mailadres, telefoonnummer en hoe je wilt betalen.
Geef daarbij aan of je via  een iDeallink of Paypal  wilt betalen. Heb je een account? Geef dit dan ook door, dan kunnen we je bestelling sneller plaatsen.

Wij raden aan om alleen telefonisch te bestellen als dit online niet lukt of dat je wilt weten of de aantallen die je nodig hebt op voorraad zijn c.q. bestelbaar zijn.

Kan ik bij jullie ook achteraf betalen?

Ja, je kan bij ons achteraf betalen  (bestellingen vanaf 25 euro tot maximaal 250 euro) met Klarna.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, wij leveren in alle landen van de wereld.  Voor buitenlandse verzendingen hanteren wij altijd verzendkosten, ook als je een vaste klant bij ons bent.

Kan ik mijn bestelling ook in laten pakken?

Nee, op dit moment pakken wij geen bestellingen in cadeaupapier. Met kerst pakken wij standaard elke bestelling in, tenzij er nadrukkelijk is gevraagd dit niet te doen.

Kan ik achteraf nog producten op mijn bestelling zetten?

Nee, je kan achteraf geen wijzigingen meer maken in je bestelling. Wel kan je contact met ons opnemen via whatsapp, mail of telefoon om een nieuwe bestelling te plaatsen zonder verzendkosten.

Mocht je een bestelling lager als €25.00 hebben gedaan en komt daarmee je bestelling boven dit bedrag dan krijg je van ons een kortingscode om en zonder verzendkosten en een reductie van de verzendkosten de extra bestelling te plaatsen. Deze twee bestellingen worden dan als een bestelling verzonden.

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen, wat nu?

Ohjee! Neem contact met ons op via whatsapp, mail en/of telefoon en we helpen je hierbij!

Winkelwagen
De waardering van www.prima-ballerina.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 17 reviews.
Open Chat
1
Hallo, hoe kunnen we je vandaag helpen?