Ruilen en retourneren

Binnen welke termijn kan ik bij jullie ruilen

Binnen 14 dagen na aankomst van het pakketje bij je thuis moet het product zijn aangemeld via Whatsapp, Telefoon of contactformulier. Na datum van aanmelden heb je nog 14 dagen (10 werkdagen) om het product op te sturen naar ons adres.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten en wordt de hele bestelling inclusief verzendkosten teruggestort?

Nadat wij het retourpakket hebben geadministreerd kan je binnen 14 dagen het geld van de retourneerde producten terug verwachten. Heb je het nog niet terug, dan kan het zijn dat we het vergeten zijn. Neem daarom in dat geval contact met ons op. Bij een gedeeltelijk teruggestuurde bestelling ontvang je alleen de kosten voor de teruggestuurde producten terug en niet de verzend en eventuele administratiekosten.

Kunnen jullie bestellingen afleveren op een adres wat niet van mij is?

 Ja, wij kunnen naar 100 adressen in je adressenboek versturen. Het is dus heel makkelijk om iemand door ons een cadeau te laten versturen.

Kan ik mijn adres nog aanpassen als de bestelling is verstuurd?

Nee, je kan je adres niet meer aanpassen als de bestelling is geplaatst, let dus goed op naar welk adres je het laat versturen.

Moet ik tekenen voor mijn pakje?

Nee, je hoeft niet te tekenen voor je pakje, het kan dus door iedereen worden aangenomen. Bij bestellingen boven de 250 euro zullen wij deze verzendmethode wel hanteren.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Wij hebben geen fysieke winkel, maar je kan op afspraak je bestelling bij ons in Den Haag of Dronten komen ophalen.

Kunnen producten dezelfde dag geleverd worden en zitten daar extra kosten aan verbonden?

Direct op voorraad producten die besteld zijn voor 12.00 kunnen dezelfde dag worden geleverd. Hiervoor zijn extra kosten aan verbonden. Momenteel is dat 9,95 per bestelling. Heb je producten in je bestelling die iets langer op zich laten wachten, kies dan voor de reguliere postverzending.

Hoe weet ik dat het door jullie ontvangen is

Zorg dat je alle producten of via pakketpost of brievenbuspakje van PostNL naar ons terugstuurt. Hierbij krijg je een Track & Trace code, hiermee kan je controleren of het pakje bij ons terug is gekomen. Normaliter zullen wij binnen 48 uur na binnenkomst de retournering/ruiling registreren en afhandelen..

Wat kan niet worden geretourneerd?

Wat niet kan worden geretourneerd wegens hygiene is ondergoed, panties en sieraden. Producten dienen in hun originele, onbeschadigde verpakking te worden teruggestuurd.
Voor dansschoenen geldt dat deze geen draagsporen mogen vertonen op de schoen en zool. Kleding die gedragen(zweetsporen etc)/ kapot terugkomt kan niet worden geruild c.q. geretourneerd. Deze worden direct naar je teruggestuurd en niet vergoed. Mocht er een technisch defect zijn aan de producten dien je dat eerst bij ons aan te geven.
Producten die specifiek op uw maten zijn gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd. Het doorgeven van maten zijn voor uw eigen risico.

Hoe stuur ik het terug?

Eerst meld je je retour aan via whatsapp of het contactformulier .
Heb je een klantaccount bij ons? Dan sturen wij je een retourlabel toe met daarop het retouradres.
Heb je geen klantaccount bij ons? Dan zijn de verzendkosten voor je eigen rekening, maar die brengen voor 50% wij in mindering van het totaal bedrag terug te verrekenen. Dus je krijgt hiervoor ook een verzendlabel gemailt.

Winkelwagen
De waardering van www.prima-ballerina.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 17 reviews.
Open Chat
1
Hallo, hoe kunnen we je vandaag helpen?